دانلود آهنگ جدید امیرحسین مقصودلو بنام اتفاق تازه...
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : کسری
امیر حسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو که پس از آزادی از زندان آهنگ های جدیدی خوانده این بار آهنگ جدیدی به نام اتفاق تازه منتشر کرده است. در این آهنگ بر خلاف آهنگهای پیشین که با مسعود جهانی و نیز نادر کوهستانی همکاری داشته تنظیم و ملودی کار را مازیار عطاریان انجام داده است.
دانلود آهنگ جدید امیرحسین مقصودلو بنام اتفاق تازه
یه اتفاق تازه ایست دلم هواتو کرده باز تا میگم عاشقت شدم شروع میشه عشوه و ناز
یه اتفاق تازه ایست دله من مرده واسه تو من همیشه و همه جا میرقصیدم به ساز تو
تمومه گریه های من فدای چشم ناز تو
بی خودی عاشق نشدم به من نگو یه دیوونه نگو که بی خود دله من برای چشمات می خونه
بی خودی عاشق نشدم نگو که دوستم نداری نگو که باز میخای بری روی قلبم پا بذاری
تکست آهنگ اتفاق تازه امیر تتلو
بیا یکم با من تو راه بیا غمارو زود بده به باد
بیا بخندیمو برقصیم که بشیم شاد شاد شاد
بذار که باز هم با هم باشیم بذار که با هم از غم جدا شیم
بریم یه جای دور تنها باشیم که صبح بیخیاله همه باشیم
یه اتفاق تازه ایست دلم هواتو کرده باز تا میگم عاشقت شدم شروع میشه عشوه و ناز
اگر علاقمند به دانلود آهنگ جدید امیر تتلو شده اید می توانید به وب سایت موزیک جدید ایرانی سر بزنید. علاوه بر آهنگ میتوانید به قسمت های دانلود موزیک ویدیو جدید و دانلود آلبوم جدید نیز مراجعه نمایید و موزیک ویدیوها و آلبوم های امیر تتلو را دانلود نمایید




:: بازديد از اين مطلب : 91
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: